O nas    |     Kontakt z doradcą    |    +48 665 102 605    |    Blog     |        

Regulamin sklepu SLID’UP by Mantion

1. DEFINICJE
1.1. Formularz Kontaktowy – okno do komunikacji służące do zadawania pytań dotyczących funkcjonowania Sklepu;
1.2. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która zamierza korzystać lub korzysta z usług oferowanych przez Sklep, a w szczególności zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą;
1.3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.);
1.4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z Przedsiębiorcą czynność prawną niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego);
1.5. Konto Klienta – panel przypisany do danego Klienta w wyniku prawidłowej rejestracji, gdzie są gromadzone oraz przechowywane dane, w szczególności na temat złożonych przez Klienta Zamówień oraz podanych przy składaniu tych Zamówień danych, a także umożliwiający Klientowi obserwację statusu Zamówienia;
1.6. Newsletter – biuletyn informacyjny rozsyłany do Klientów, którzy złożyli subskrypcję, zawierający treści marketingowe dotyczące Towarów Sprzedawcy.
1.7. Materiały – wszelkie materiały, w tym zdjęcia, wizualizacje, instrukcje, katalogi, rysunki, nazwy, znaki towarowe oraz logo, należące do Sprzedawcy, dostępne w Sklepie lub udostępnione Klientowi przez Sprzedawcę w związku z zawarciem lub wykonywaniem Umowy;
1.8. Polityka Prywatności – dokument regulujący zasady przetwarzania danych osobowych Klientów Sklepu.
1.9. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową (przedsiębiorca w rozumieniu art. 431 Kodeksu Cywilnego);
1.10. Regulamin – niniejszy regulamin;
1.11. Sklep – sklep internetowy będący platformą informatyczną typu e-commerce, znajdujący się pod adresem www.slidup.pl, prowadzony przez Sprzedawcę, za pośrednictwem którego Klient ma możliwość składania Zamówień;
1.12. Sprzedawca (Usługodawca) – Mantion Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Boruty 2A, 03-769 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000022462, posiadająca NIP 1180013771 oraz REGON 01052882200000;
1.13. Towary – produkty i usługi powiązane z produktami oferowane w Sklepie przez Sprzedawcę;
1.14. Umowa – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, zawierana na odległość, za pośrednictwem Sklepu lub telefonicznie;
1.15. Umowa o świadczenie Usługi – umowa o świadczenie Usługi zawarta pomiędzy Sprzedawcą (Usługodawcą) a Klientem za pośrednictwem Sklepu;
1.16. Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu;
1.17. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towarów, stanowiące ofertę zawarcia Umowy.

2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
2.1. Regulamin skierowany jest do Konsumentów, a także do Przedsiębiorców oraz osób fizycznych zawierających Umowy bezpośrednio związane z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiadają one dla nich charakteru zawodowego, będących Klientami Sklepu.
2.2. Postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączenia lub ograniczenia jakichkolwiek praw Klienta przysługujących mu na mocy obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
2.3. Regulamin określa zasady sprzedaży Towarów przy wykorzystywaniu środków porozumiewania się na odległość za pośrednictwem Sklepu, a także zasady korzystania przez Klientów ze Sklepu oraz udostępnianych za jego pośrednictwem dodatkowych usług (Formularz Kontaktowy, Newsletter).
2.4. Usługi świadczone osobom fizycznym kierowane są wyłącznie do osób pełnoletnich.
2.5. Sklep funkcjonuje przez 24 godziny na dobę przez cały rok, jednakże z uwagi na konieczność dokonywania prac konserwacyjnych w zakresie utrzymania funkcjonalności Sklepu, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do tymczasowego wstrzymania świadczenia poszczególnych usług, o czym poinformuje Klienta w formie komunikatu zamieszczonego w Sklepie.
2.6. O ile nic innego nie wynika z postanowień Regulaminu, wszelka komunikacja z Klientem odbywa się za pomocą podanego przez niego adresu e-mail lub telefonu kontaktowego.
2.7. Dane kontaktowe Sprzedawcy:
2.7.1. adres e-mail: sklep@slidup.pl;
2.7.2. telefon: +48 665 102 605;
2.7.3. adres korespondencyjny: Boruty 2A, 03-769 Warszawa

3. ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
3.1. Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu następujące Usługi:
3.1.1. umożliwienie przeglądania Towarów w Sklepie;
3.1.2. Newsletter
3.1.3. założenie i dostęp do Konta Klienta;
3.1.4. sprzedaż Towarów przy wykorzystywaniu środków porozumiewania się na odległość za pośrednictwem Sklepu, tj. za pomocą formularza zamówienia.
3.2. Regulamin jest regulaminem w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a na Sprzedawcy spoczywają obowiązki Usługodawcy w rozumieniu tejże ustawy.
3.3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca:
3.3.1. komputer, smartphone lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
3.3.2. dostęp do poczty elektronicznej;
3.3.3. przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 80 i wyższej, Microsoft Edge w wersji 80 i wyższej, Safari w wersji 13 i wyższej lub Google Chrome w wersji 80 i wyższej;
3.3.4. zalecane włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików cookies oraz obsługi Javascript;
3.3.5. posiadanie jednego ze standardowych programów do odczytu plików typu PDF.
3.4. Szczegółowe zasady zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie poszczególnych usług drogą elektroniczną zostały zawarte w dalszej części Regulaminu.
3.5. Usługodawca zobowiązuje się dostarczyć Klientowi Usługę Konta Klienta oraz Usługę Newsletter na zasadach określonych w Regulaminie.
3.6. Jeżeli Usługodawca nie dostarczył Konsumentowi Usługi Konta Klienta, Konsument może wezwać Usługodawcę do jej dostarczenia. Jeżeli Usługodawca nie dostarczy Konsumentowi Usługi Konta Klienta, Konsument może odstąpić od Umowy o świadczenie Usługi.
3.7. Konsument może odstąpić od Umowy o świadczenie Usługi bez wzywania do dostarczenia Usługi Konta Klienta, jeżeli:
3.7.1. z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Usługi Konta Klienta lub
3.7.2. Konsument i Usługodawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia Umowy o świadczenie Usługi wyraźnie wynika, że określony termin Usługi Konta Klienta miał istotne znaczenie dla Konsumenta, a Usługodawca nie dostarczył jej w tym terminie.
3.8. Konsument może odstąpić od Umowy o świadczenie Usługi bez wzywania do dostarczenia Usługi Newslettera, jeżeli z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Usługi Newslettera.
3.9. Usługodawca zapewnia Klientowi możliwość zakończenia w każdej chwili korzystania z Usługi.
3.10. Zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym.
3.11. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
3.12. Klient zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
3.13. Usługodawca podejmuje działania w celu zapewnienia poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usuwać zakłócenia w funkcjonowaniu Sklepu, jakie zostały zgłoszone przez Klientów.
3.14. Usługodawca zobowiązany jest do dostarczania Klientowi Usługi Konta Klienta i Usługi Newsletter zgodnej z Umową o świadczenie Usługi przez cały okres obowiązywania tej Umowy. Usługa Konta Klienta oraz Usługa Newsletter dostarczana jest Klientowi w najnowszej wersji dostępnej w chwili zawarcia Umowy o świadczenie Usługi. W przypadku wydania aktualizacji do Usługi Konta Klienta lub Usługi Newsletter w okresie obowiązywania Umowy o świadczenie Usługi, Usługodawca poinformuje Klienta o takiej aktualizacji oraz dostarczy mu ją.
3.15. Jeżeli Usługa Konta Klienta lub Usługa Newsletter jest niezgodna z Umową o świadczenie Usługi, Konsument może żądać doprowadzenia do ich zgodności z Umową. Usługodawca może odmówić doprowadzenia Usługi Konta Klienta do zgodności z Umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy.
3.16. Jeżeli Usługa Konta Klienta jest niezgodna z Umową o świadczenie Usługi, Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, gdy:
3.16.1. doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
3.16.2. Usługodawca nie doprowadził Usługi Konta Klienta lub Usługi Newsletter do zgodności z Umową;
3.16.3. brak zgodności Usługi Konta Klienta lub Usługi Newsletter z Umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić Usługę Konta Klienta do zgodności z Umową;
3.16.4. brak zgodności Usługi Konta Klienta lub Usługi Newsletter z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w pkt. 3.13 powyżej;
3.16.5. z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Usługi Konta Klienta lub Usługi Newsletter do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
3.17. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenie zmian w zakresie Usługi Konta Klienta lub Usługi Newsletter w następujących przypadkach: (a) konieczności dostosowania Usługi do przepisów prawa, zaleceń, wytycznych, nakazów lub zakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji lub decyzji uprawnionych władz publicznych; (b) zmiany zakresu świadczonej Usługi; (c) zmiany funkcjonalności świadczonej Usługi; (c) zmiany warunków technicznych korzystania z Usługi; (d) pojawienia się nowych ryzyk lub zagrożeń związanych z korzystaniem z Usługi. Zmiana nie będzie wiązać się z jakimikolwiek kosztami po stronie Konsumenta. Usługodawca poinformuje Konsumenta o wprowadzonej zmianie z odpowiednim wyprzedzeniem. Jeżeli zmiana będzie negatywnie wpływać na dostęp Konsumenta do Usługi Konta Klienta lub korzystanie z nich, Konsument może wypowiedzieć Umowę o świadczenie Usługi bez zachowania terminu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany.
3.18. Klient może powiadomić Usługodawcę o wszelkich zakłóceniach w funkcjonowaniu Sklepu lub świadczeniu Usług, tj. składać reklamacje dotyczące Usług, a także składać wszelkie opinie oraz wnioski dotyczące funkcjonowania Sklepu.
3.19. Klient może zgłaszać reklamacje, opinie oraz wnioski na adres e-mail Usługodawcy sklep@slidup.pl.
3.20. Jeżeli treści publikowane na stronie internetowej Sklepu naruszają dobra osobiste Klienta lub innej osoby, osoby te mogą powiadomić Usługodawcę o potencjalnym naruszeniu, wysyłając zgłoszenie na adres e-mail Usługodawcy sklep@slidup.pl.
3.21. Po otrzymaniu reklamacji lub zgłoszenia o potencjalnym naruszeniu, Usługodawca podejmuje działania mające na celu odpowiednio usunięcie zakłóceń w funkcjonowaniu Sklepu i Usługi lub usunięcie ze Sklepu treści będących przyczyną naruszenia. Usługodawca zawiadomi Klienta o podjętych działaniach w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji lub zgłoszenia o potencjalnym naruszeniu za pośrednictwem wiadomości e-mail.
3.22. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za zamieszczane przez Klientów treści, pod warunkiem otrzymania powiadomienia o ich bezprawności zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
3.23. W przypadku otrzymania powiadomienia o bezprawności zamieszczonych treści, Usługodawca zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi zamieszczanych przez Klientów, w szczególności w odniesieniu do treści nieodpowiednich lub takich, które mogą stanowić naruszenie obowiązujących przepisów prawa, gdy na podstawie zgłoszeń osób trzecich, albo odpowiednich organów uznano, że mogą one stanowić naruszenie obowiązujących przepisów prawa.
3.24. Usługodawca nie ma obowiązku publikowania treści zamieszczanych przez Klientów w szczególności w przypadku, gdy są to treści nieodpowiednie, godzą w interes Usługodawcy lub takie, które mogą stanowić naruszenie obowiązujących przepisów prawa.
3.25. Korzystanie przez Klienta z Usług za pośrednictwem Sklepu wiąże się z typowymi zagrożeniami dotyczącymi przekazywania danych poprzez Internet, takimi jak ich rozpowszechnienie, utrata lub uzyskiwanie do nich dostępu przez osoby nieuprawnione. Sprzedawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zabezpieczenia danych Klienta zamieszczonych w Sklepie.
3.26. Zasady przetwarzania danych osobowych w Sklepie określa Polityka prywatności dostępna pod adresem https://slidup.pl/polityka-prywatnosci/
3.27. Sprzedawca zapewnia korzystanie przez Klienta z Usług wskazanych w pkt 3.1.2.-3.1.3. w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieuprawnionych do treści przekazu składającego się na daną Usługę w szczególności przy wykorzystaniu technik kryptograficznych odpowiednich dla właściwości świadczonej Usługi.
3.28. Sklep jest ogólnie dostępny dla pełnoletnich użytkowników, w sposób umożliwiający otworzenie w przeglądarce internetowej i swobodne przeglądanie treści Sklepu, w tym Towarów zamieszczonych w Sklepie.
3.29. Korzystanie z Usług za pośrednictwem Sklepu jest nieodpłatne.
3.30. Każdy Klient ma możliwość nieodpłatnej subskrypcji Newslettera Sklepu.
3.31. Klient będzie otrzymywał Newsletter drogą elektroniczną na podany przez siebie adres e-mail, jeżeli dobrowolnie poda swój adres e-mail w tym celu, co będzie równoznaczne ze zgodą na dostarczanie mu przez Usługodawcę korespondencji drogą elektroniczną w ramach Usługi Newsletter. Klient potwierdza zapoznanie się z niniejszym Regulaminem, Polityką Prywatności i akceptuje ich treść.
3.32. W celu zapisania się do Newslettera, Klient powinien kliknąć w link potwierdzający zapisanie się , zamieszony w wiadomości e-mail wysłanej do Klienta. Z chwilą potwierdzenia zapisania się do Newslettera, pomiędzy Usługodawcą a Klientem zostaje zawarta Umowa o świadczenie Usługi Newsletter.
3.33. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z subskrypcji Newslettera klikając w odpowiedni link zamieszczony w przesłanej korespondencji lub kontaktując się z Usługodawcą w sposób wskazany w pkt 2.7. Regulaminu.

4. REJESTRACJA I DOSTĘP DO KONTA KLIENTA
4.1. Sprzedawca umożliwia Klientowi nieodpłatnie rejestrację Konta Klienta podczas każdej wizyty w Sklepie. W ramach Usługi Konta Klienta Klient będzie miał dostęp do następujących funkcjonalności: (a) możliwość przeglądania i edytowania swojego profilu, w tym danych do wysyłki; (b) możliwość przeglądania historii złożonych Zamówień; (c) możliwość przeglądania wyrażonych przez siebie zgód oraz możliwość ich odwołania.
4.2. Rejestracja Konta Klienta następuje poprzez podanie w okienku swojego adresu poczty elektronicznej, a następnie wypełnienie formularza rejestracyjnego. Klient uzupełnia formularz rejestracyjny zgodnie z instrukcją wskazując m. in.: adres poczty elektronicznej, nazwę użytkownika Konta Klienta (login) i hasło, za pomocą którego Klient będzie logował się do Konta Klienta, a także imię i nazwisko.
4.3. W celu założenia Konta Klienta, Klient potwierdza zapoznanie się z niniejszym Regulaminem, Polityką Prywatności i akceptuje ich treść, a także ma możliwość wyrażenia innych, dobrowolnych zgód dotyczących działań marketingowych Sprzedawcy.
4.4. W wyniku poprawnego wskazania adres poczty elektronicznej oraz wybrania opcji “zarejestruj się”, Sklep generuje i wysyła na podany przez Klienta podczas rejestracji adres e-mail automatyczną wiadomość, która zawiera potwierdzenie aktywacji Konta Klienta.
4.5. Klient ustalając treść hasła powinien wziąć pod uwagę fakt, iż dla zwiększenia poziomu zabezpieczenia przed jego złamaniem, hasło powinno składać się z co najmniej 8 znaków, w skład których powinna wchodzić przynajmniej jedna cyfra. Hasło stanowi informację poufną, do wyłącznej wiadomości Klienta. Klient obowiązany jest do ustanowienia hasła w sposób uniemożliwiający jego odgadnięcie przez osoby trzecie. Klient nie powinien udostępniać treści loginu i hasła osobom trzecim.
4.6. Klient ponosi odpowiedzialność za udostępnienie innym podmiotom hasła, w szczególności zobowiązany jest do pokrycia należności za wszelkie Zamówienia dokonane za pomocą loginu i hasła Konta Klienta, chyba że do złożenia Zamówienia przy wykorzystaniu Konta doszło bez winy Klienta (np. atak hakerski). Klient może zmienić hasło poprzez złożenie takiej dyspozycji w swoim Koncie Klienta.
4.7. Z chwilą potwierdzenia rejestracji (aktywacji) Konta Klienta dochodzi do zawarcia Umowy o świadczenie Usługi pomiędzy podmiotem rejestrowanym (użytkownikiem Konta Klienta) a Sprzedawcą, której przedmiotem są usługi dotyczące Konta Klienta świadczone na warunkach określonych w Regulaminie.
4.8. Klient w każdej chwili może zrezygnować ze świadczonej przez Sklep Usługi dotyczącej Konta Klienta poprzez likwidację posiadanego Konta Klienta, co nie wpływa na złożone za jego pośrednictwem Zamówienia. Likwidacja Konta Klienta jest możliwa poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres e-mail Sprzedawcy sklep@slidup.pl.
4.9. Sprzedawca może usunąć Konto Klienta w trybie natychmiastowym, jeżeli jego użytkownik narusza postanowienia Regulaminu lub powszechnie obowiązującego prawa, wskazując przyczynę usunięcia Konta Klienta.

5. PROCEDURA SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ I ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
5.1. Informacja o Towarze zawierająca jego cenę oraz opis stanowi zaproszenie do zawarcia Umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
5.2. Zaproszenie do zawarcia Umowy jest wiążące do momentu, w którym Sprzedawca nie usunie go ze Sklepu lub nie poinformuje, że Towar jest niedostępny.
5.3. Cena Towaru uwidoczniona w Sklepie podana jest w polskich złotych i zawiera podatek VAT. Cena nie zawiera ewentualnych kosztów dostawy, płatności oraz usług powiązanych (np. montażu), które są wskazywane lub ustalane ze Sprzedawcą w trakcie składania Zamówienia.
5.4. Sprzedawca umożliwia złożenie Zamówienia za pomocą:
a. Konta Klienta;
b. formularza zamówienia.
5.5. Wprowadzone lub podane przez Klienta dane kontaktowe wskazują, kto będzie kupującym Towar (stroną Umowy), a ponadto w razie wątpliwości wprowadzony lub podany adres e-mail będzie wykorzystywany na potrzeby komunikacji z Klientem związanej z realizacją Zamówień oraz innymi Usługami.
5.6. Zamówienia, w których nieprawidłowo wypełniono lub podano dane kontaktowe (nieistniejący adres e-mail lub brak numeru telefonu) nie będą rozpatrywane.
5.7. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy będą rozpatrywane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym Zamówienie zostało złożone, chyba że co innego wynika z treści Regulaminu.
5.8. Klient w celu rozpoczęcia procedury składania Zamówienia wybiera Towar dostępny w Sklepie, poprzez dodanie go do wirtualnego „Koszyka”. Klient może następnie kontynuować zakupy i dokonywać stosownych zmian Towarów w wirtualnym koszyku lub przejść do etapu finalizacji Zamówienia.
5.9. W celu finalizacji Zamówienia Klient uzupełnia formularz zamówienia zgodnie ze wskazaną instrukcją.
5.10. Klient potwierdza zapoznanie się z niniejszym Regulaminem, Polityką Prywatności i akceptuje ich treść, a także ma możliwość wyrażenia innych, dobrowolnych zgód dotyczących działań marketingowych Sprzedawcy.
5.11. Złożenie Zamówienia Towaru za pośrednictwem formularza zamówienia możliwe jest po przejściu całej procedury składania Zamówienia i kliknięciu przycisku „Kupuję i płacę” (lub równoważnego), co jest równoznaczne z zawarciem Umowy.
5.12. Klient dokonuje płatności w sposób przewidziany dla danej usługi płatniczej, postępując zgodnie z instrukcją zawartą na stronie operatora usług płatniczych. Zasady płatności zostały uregulowane w pkt 6. Regulaminu.
5.13. Sprzedawca po otrzymaniu informacji o opłaceniu Zamówienia, za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej do Klienta potwierdza przyjęcie Zamówienia do realizacji.
5.14. Personel Sprzedawcy może kontaktować się telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z Klientem w razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości dotyczących złożonego Zamówienia i zawartej Umowy.

6. PŁATNOŚCI
6.1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności w Sklepie:
6.1.1. iMoje (Blik, karty płatnicze, e-przelewy, Visa Mobile) – system bezpiecznych płatności internetowych – realizacja Zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności;
6.1.2. przelew bankowy – bezpośrednia wpłata na konto bankowe Sprzedawcy, realizacja Zamówienia rozpoczyna się, gdy pieniądze zostaną zaksięgowane na koncie bankowym Sprzedawcy (Sprzedawca nie wymaga przesłania potwierdzenia wpłaty na konto);
6.1.3. za pobraniem – gotówką lub kartą płatniczą – za Towar należy zapłacić przewoźnikowi gotówką lub kartą płatniczą w momencie dostawy Towaru – realizacja Zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procedury składania Zamówienia.
6.1.4. iMoje płacę później – płatności odroczone – Klient płaci za Zamówienie do 60 dni – realizacja Zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z banku o podpisaniu umowy z Klientem.
6.2. W przypadku nieotrzymania przez Sprzedawcę potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności, Sprzedawca poinformuje Klienta o braku płatności i wskaże dodatkowy termin na uiszczenie płatności. Klient może ponowić próbę płatności. W przypadku jej niepowodzenia, Sprzedawca może anulować Zamówienie.
6.3. W przypadku wyboru formy płatności, o której mowa w ust. 6.1.2. powyżej, płatność powinna być dokonana w ciągu 5 dni roboczych na konto bankowe wskazane w wiadomości e-mail potwierdzającej złożone Zamówienie. Po bezskutecznym upływie terminu wskazanego w ustępie powyżej Zamówienie zostanie anulowane.
6.4. Wartość wysyłanych Towarów przy płatności, o której mowa w ust. 6.1.3., ograniczona jest do 2.000,00 zł brutto.
6.5. W przypadku wyboru formy płatności, o której mowa w ust. 6.1.3. powyżej, gdy Klient nie dokonał z własnej winy odbioru Towaru, Zamówienie zostanie anulowane po bezskutecznym upływie terminu 3 dni roboczych, liczonego po otrzymaniu przez Sprzedawcę z powrotem Towaru.
6.6. Zamówienie nie zostanie anulowane, o ile Klient w terminie wskazanym w ust. 6.5., skontaktuje się ze Sprzedawcą i uzgodni warunki ponownej dostawy lub odbioru, dokona z góry zapłaty za ponowną dostawę lub odbiór oraz dostawa ta lub odbiór zostaną zrealizowane.
6.7. Postanowienia 6.5. oraz 6.6. powyżej nie wykluczają możliwości dochodzenia przez Sprzedawcę od Klienta szkody poniesionej z tytułu niezrealizowanej dostawy lub Zamówienia (w szczególności kosztów niezrealizowanej z jego winy przesyłki).
6.8. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą, Sprzedawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej.
6.9. W momencie wyboru formy płatności Klient, podczas składania Zamówienia, może zgłosić żądanie udokumentowania sprzedaży fakturą, co oznacza wyrażenie zgody na przesłanie faktury w postaci elektronicznej. Jeżeli Klient wybierze możliwość przewidzianą w niniejszym ustępie, Sprzedawca prześle Klientowi fakturę elektroniczną na podany przez niego adres e-mail. Faktury elektroniczne będą wystawiane w formacie pdf.
6.10. Zgoda Klienta na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej nie wyłącza prawa Sprzedawcy do wystawiania i przesyłania dokumentów rozliczeniowych, w tym faktur i paragonów w wersji papierowej.
6.11. Zasady płatności elektronicznych za pośrednictwem serwisu iMoje dostępne są na stronie internetowej https://www.imoje.pl.
6.12. Usługę płatności elektronicznych realizuje: ING Bank Śląski SA., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice – Wschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005459, kapitał zakładowy w kwocie 130.100.000,00 zł opłacony w całości, NIP: 634-013-54-75, REGON: 271514909.

7. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
7.1. Jeżeli czas realizacji Zamówienia nie został podany, przyjmuje się termin 10 dni roboczych. Czas realizacji Zamówienia uzależniony jest od dostępności danego Towaru.
7.2. Czas realizacji Zamówienia jest to czas liczony od momentu zaksięgowania płatności lub wskazany zgodnie z 6.1. Regulaminu lub w przypadku braku przedpłaty od momentu zawarcia Umowy do momentu przekazania Zamówienia z magazynu Sprzedawcy do przewoźnika realizującego dostawę (obejmuje skompletowanie Zamówienia, przygotowanie do wysyłki/wydania, uzgodnienie terminu dostawy z Klientem).
7.3. Zamówienie na Towary o różnych czasach realizacji Zamówienia i dostawy Towaru wysyłane jest po skompletowaniu całości Zamówienia tzn. po upływie najdłuższego z podanych czasów realizacji Zamówienia i dostawy Towaru, chyba że Sprzedawca ustali z Klientem inny termin dostawy Towarów.
7.4. Klient zostanie zawiadomiony o skompletowaniu Zamówienia oraz gotowości Towaru do odbioru w Sklepie za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
7.5. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy Towaru:
7.5.1. za pośrednictwem firmy transportowej wybranej przez Sprzedawcę,
7.5.2. za pomocą firmy transportowej zamówionej i opłaconej przez Klienta,
7.5.3. za pomocą transportu własnego Sprzedawcy,
7.5.4. do odbioru osobistego przez Klienta – miejsce odbioru w punkcie odbioru Sprzedawcy: Mantion Polska Sp. z o.o., Boruty 2A, 03-769 Warszawa, w godzinach 08:00 – 16:00.
7.6. Dostawa odbędzie się w przeciągu 5 dni roboczych od momentu realizacji Zamówienia. W przypadku utrudnień w dostawie, czas dostawy może ulec wydłużeniu do 14 dni roboczych, o czym Klient zostanie poinformowany przed zawarciem Umowy.
7.7. W przypadku dostępności Towaru w magazynie Sprzedawcy dostawa Towaru odbędzie się w przeciągu 48 godzin od momentu realizacji Zamówienia.
7.8. W przypadku realizacji Zamówienia na specjalne życzenie Klienta, czas dostawy zostanie uzgodniony indywidualnie z Klientem.
7.9. Dostawa nie obejmuje usługi wniesienia Towaru do lokalu Klienta. Wydanie Towaru następuje przed lokalem Klienta.
7.10. Ewentualny koszt transportu wskazany w trakcie składania Zamówienia dotyczy dostawy na terenie Polski.
7.11. W przypadku niedostarczenia Towaru do Klienta z powodów, za które odpowiedzialność ponosi Klient np. brak osoby upoważnionej do odbioru Towaru w miejscu dostawy, Klient zostanie obciążony kosztami poniesionymi przez Sprzedawcę w związku z dostawą, która nie doszła do skutku.
7.12. W przypadku dostawy Towarów na terytorium Polski, Sprzedawca oferuję darmową dostawę Towaru w sposób opisany w 7.5, jeżeli łączna wartość Towaru objęta Zamówieniem przekroczy 500 (słownie: pięćset) złotych brutto. W przypadku, gdy w następstwie sytuacji określonych w Regulaminie (np. anulowanie Zamówienia w części) łączna wartość Zamówienia nie będzie przekraczać 500 (słownie: pięćset) złotych, postanowienia o darmowej dostawie nie stosuje się, a Klient zostanie obciążony kosztami dostawy Towaru.
7.13. W przypadku dostawy zagranicznej, przed złożeniem Zamówienia, Klient zobowiązany jest skontaktować się z obsługą Sklepu w celu ustalenia możliwości ewentualnego dostarczenia oraz wyliczenia kosztów transportu. Brak ustalenia sposobu i kosztów transportu za granicę stanowi istotny brak Zamówienia i skutkuje brakiem zawarcia Umowy.

8. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
8.1. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
8.2. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient będący Konsumentem wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie ostatniego z Towarów. Termin do odstąpienia od Umowy o świadczenie Usługi wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia Umowy o świadczenie Usługi.
8.3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Klient zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, przykładowo w następujący sposób:
8.3.1. pisemnie na adres: ul. Boruty 2A, 03-769 Warszawa;
8.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@slidup.pl.
8.4. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza odstąpienia od Umowy stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
8.5. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
8.6. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do Umowy:
8.6.1. o oświadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy, i przyjął to do wiadomości;
8.6.2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
8.6.3. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
8.6.4. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
8.6.5. w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;
8.6.6. w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów.
8.7. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Klientowi będącemu Konsumentem wszystkie otrzymane od Klienta płatności nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy.
8.8. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
8.9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8.10. Jeżeli Klient otrzymał Towar w związku z Umową zobowiązany jest odesłać lub przekazać Towar Sprzedawcy na adres: Mantion Polska Sp. z o.o., ul. Boruty 2A, 03-769 Warszawa, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował o odstąpieniu od Umowy.
8.11. Termin, o którym mowa w 8.10 jest zachowany, jeżeli Klient odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni.
8.12. Klient będący Konsumentem ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
8.13. Klient będący Konsumentem ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru (w tym zmniejszenie ilości Towarów) wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
8.14. Prawo do odstąpienia od Umowy na zasadach określonych w pkt 8.1.- 8.13. powyżej przysługuje również Przedsiębiorcy, zawierającemu Umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tego Przedsiębiorcy charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

9. REKLAMACJE
9.1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Towaru zgodnego z Umową.
9.2. Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową, Klient będący Konsumentem może żądać jego naprawy lub wymiany.
9.3. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Klient będący Konsumentem żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Klient będący Konsumentem żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową.
9.4. Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową, Klient będący Konsumentem może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
9.4.1. Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową zgodnie z pkt 9.3. powyżej;
9.4.2. Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z Umową zgodnie z pkt. 9.3. powyżej;
9.4.3. brak zgodności Towaru z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z Umową;
9.4.4. brak zgodności Towaru z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w pkt 9.3. powyżej;
9.4.5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta będącego Konsumentem.
9.5. Klient będący Konsumentem nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z Umową jest istotny.
9.6. Jeżeli brak zgodności z Umową dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na podstawie Umowy, Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy jedynie w odniesieniu do tych Towarów, a także w odniesieniu do innych Towarów nabytych przez Konsumenta wraz z Towarami niezgodnymi z Umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie Towary zgodne z Umową.
9.7. Reklamację można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie oraz pisemnie. Dane teleadresowe Sprzedawcy do składania reklamacji zostały wskazane w pkt 2.7. Regulaminu.
9.8. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
9.8.1. dane osoby lub podmiotu składającego reklamację (imię i nazwisko lub pełna nazwa, dane kontaktowe),
9.8.2. wskazanie przyczyn reklamacji (w tym dokładny opis stwierdzonych przez Klienta wad oraz dat ich stwierdzenia, jeżeli dotyczy),
9.8.3. oznaczenie Zamówienia, którego reklamacja dotyczy,
9.8.4. treść żądania.
9.9. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej reklamacji, zgodnie z ustępami powyżej. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
9.10. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
9.11. Uprawnienia, określone w pkt 9.1.- 9.10. powyżej przysługują również Przedsiębiorcy zawierającemu Umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tego Przedsiębiorcy charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
9.12. Odpowiedzialność Sprzedawcy względem Przedsiębiorcy innego niż Przedsiębiorca, o którym mowa w pkt 9.11. powyżej z tytułu rękojmi za wady Towaru jest wyłączona.
9.13. W odniesieniu do Towarów dostępnych w Sklepie, których Sprzedawca jest producentem, Sprzedawca jako producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedawanego Towaru przez okres wskazany na stronie Sklepu w opisie produktu.
9.14. W odniesieniu do Towarów, których Sprzedawca nie jest producentem, Sprzedawca może ponosić niezależną odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedawanego Towaru na warunkach oraz na okres wskazany przez producenta danego Towaru.
9.15. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej lub oświadczeniu gwarancyjnym gwaranta.
9.16. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie objęte są niezależnie odpowiedzialnością Sklepu na podstawie ustawowych przepisów o rękojmi za wady. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej, z uwzględnieniem postanowień Regulaminu.

10. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
10.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
10.1.1. http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
10.1.2. http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
10.1.3. http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
10.2. O ile obowiązek taki nie wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, Sprzedawca nie korzysta z pozasądowych sposobów rozpatrywania skarg i dochodzenia roszczeń, w tym nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
10.3. Klient będący Konsumentem może wystąpić o pozasądowe rozwiązanie sporu z przedsiębiorcą do podmiotu uprawnionego do rozstrzygania sporów tego rodzaju (w przypadku, gdy charakter sporu wskazuje, że kompetentny w sprawie jest podmiot uprawniony), na zasadach i w trybie określonym przepisami ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016 poz.1823, ze zm.). Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi rejestr podmiotów uprawnionych.
10.4. Klient będący Konsumentem uprawniony jest do złożenia skargi/reklamacji m.in. poprzez unijną platformę internetową ODR dostępną pod adresem strony internetowej (platforma ODR służy do rozpatrywania sporów wynikających z krajowych lub transgranicznych umów zawieranych przez Internet): https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL.
10.5. Sprzedawca dobrowolnie podporządkował się „Kryteriom jakości Trusted Shops” dostępny pod https://www.trustedshops.com/tsdocument/TS_QUALITY_CRITERIA_pl.pdf, rozumianym jako kodeks dobrych praktyk w rozumieniu art. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.

11. USŁUGI DODATKOWE
11.1. Sprzedawca pozwala Klientom posiadającym Konto Klienta na umieszczanie opinii i komentowania Towarów w przewidzianej do tego przestrzeni Sklepu.
11.2. Do umieszczania opinii oraz komentarzy przez Klienta stosuje się postanowienia pkt 3 ust. 3.18. – 3.22. Regulaminu.
11.3. Sprzedawca udostępnia Klientom nieodpłatnie okno do komunikacji (Formularz Kontaktowy) służący do zadawania pytań dotyczących Sklepu. Wszelkie wyjaśnienia i odpowiedzi z Formularza Kontaktowego mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią treści oferty lub Umowy.
11.4. Aby skorzystać z Formularza Kontaktowego należy wypełnić pola z poniższymi informacjami:
11.4.1. imię i nazwisko/nazwa firmy;
11.4.2. adres poczty elektronicznej;
11.4.3. telefon kontaktowy (opcjonalnie);
11.4.4. treść wiadomości.
11.5. Wszelkie wyjaśnienia i odpowiedzi z Formularza Kontaktowego zostaną przesłane do Klienta drogą elektroniczną na wskazany w Formularzu Kontaktowym adres e-mail w ciągu 3 dni robocze.

12. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
12.1. Wszystkie Materiały objęte są ochroną praw własności intelektualnej Sprzedawcy.
12.2. Sprzedawca upoważnia Klienta do bezpłatnego korzystania z Materiałów na stronie internetowej Klienta w celach zgodnych ze współpracą stron, pod warunkiem:
12.2.1. wykorzystywania Materiałów tylko i wyłączenie w celu sprzedaży, najmu, oddawania do używania pod innym tytułem prawnym, reklamowania i oferowania Towaru nabytego przez Klienta u Sprzedawcy lub informowania o współpracy Klienta ze Sprzedawcą, oraz
12.2.2. opublikowania w stosownym miejscu na swojej stronie internetowej informacji o współpracy ze Sprzedawcą wraz z zamieszczeniem aktualnej wersji logo Sprzedawcy.
12.3. Zabrania się wykorzystywania Materiałów w celu sprzedaży, najmu, oddawania do używania pod innym tytułem prawnym, reklamowania i oferowania produktów nabytych od innych podmiotów niż Sprzedawca.
12.4. Sprzedawca w każdym czasie ma prawo wypowiedzieć niniejszą licencję ze skutkiem natychmiastowym, a w szczególności jeżeli Klient dopuści się naruszenia zobowiązań wynikających z Umowy lub Regulaminu, w tym korzysta z Materiałów w sposób niezgodny z Umową lub Regulaminem, jak również w inny sposób narusza prawa Sprzedawcy.
12.5. Oświadczenie w przedmiocie wypowiedzenia licencji wymaga zachowania formy dokumentowej, w tym za pośrednictwem wiadomości e-mail, wysłanej na podany adres poczty elektronicznej.

13. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Korzystanie ze Sklepu, w tym składanie Zamówień wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych osób fizycznych dotyczących Klienta. Szczegółowe zasady przetwarzania tych danych osobowych zostały opisane przez Sprzedawcę w Polityce Prywatności zamieszczonej na stronie głównej Sklepu.

14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
14.1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
14.2. Regulamin może zostać zmieniony.
14.3. Akceptacja zmian w Regulaminie odbywa się poprzez kontynuowanie korzystania ze Sklepu po wejściu w życie zmian Regulaminu, z zastrzeżeniem pkt. 14.5. poniżej.
14.4. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia zmienionego Regulaminu na stronie Sklepu, z zastrzeżeniem pkt. 14.5. poniżej.
14.5. Do Zamówień złożonych i Umów zawartych przed wejściem w życie zmiany Regulaminu, stosuje się dotychczasowe postanowienia Regulaminu.
14.6. Klient może w każdym czasie uzyskać dostęp do aktualnej wersji Regulaminu za pośrednictwem zakładki „Regulamin” zamieszczonej na stronie głównej Sklepu, a także sporządzić jego wydruk.
14.7. Regulamin jest integralną częścią Umów.
14.8. Umowy zawierane są za pośrednictwem Sklepu zawierane są pod prawem polskim i w języku polskim.
14.9. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.


ZAŁĄCZNIK NR 1

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY


(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat Mantion Polska Sp. z o. o., Boruty 2A, 03-769 Warszawa, Polska, sklep@slidup.pl

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*)

umowy dostawy następujących rzeczy(*) / umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

slidup by mantion systemy drzwi przesuwnych

Mantion Polska Sp. z o.o.,
ul. Boruty 2A, 03-769 Warszawa,
NIP: 118-00-13-771,
Numer KRS: 0000022462,
kapitał zakładowy: 3 861 200 PLN.